به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ دکتر حسین کریم در نشست پایش بیمارستان امام خمینی (ره)؛ سلامت، رفاه و حفظ جان مردم را بالاترین اولویت مجموعه دانشگاه علوم پزشکی دانست و افزود: امسال برای ما بحث پروژه های بیمارستانی بسیار حائز اهمیت است و با اجرا و پیگیری روزانه بیش از 400 پروژه در دانشگاه، امیدواریم رفاه حال مردم به حد مطلوب برسد.
او خواستار اصلاح روندهای بیمارستانی در جهت رفاه و ایمنی هرچه بهتر و مطلوب تر بیماران شد و بر ضرورت راه اندازی طب اورژانس در بیمارستان امام خمینی (ره) با توجه به بخش های تخصصی و شلوغی اورژانس آن تاکید کرد.
وی اضافه کرد که این مرکز به دلیل گستردگی فعالیت ها، موقعیت جغرافیایی و مراجعینی که عمدتاً از مناطق محروم هستند از جمله مراکز راهبردی، ارزشمند و حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به مردم تاکید کرد که در طرح تحول سلامت فرصتی برای دگرگونی شرایط در بیمارستان های استان ایجاد کرده و اقدام های بزرگی صورت گرفته اما هنوز جای کار بسیار داریم و به حد مطلوب نرسیده ایم.
رئیس بیمارستان علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: ما در مسیر پرشتاب و خوبی برای بهبود اوضاع گام بر می داریم و امیدواریم بتوانیم عقب ماندگی های سنگینی که در دانشگاه وجود داشت را رفع کنیم.
کریم با بیان اینکه سال 95 نقطه عطفی در دانشگاه بود و تغییرات و اتفاقات بسیار مهم، بزرگ و خوبی در زمینه های مختلف در دانشگاه به وقوع پیوست، افزود: در طول یک سال و نیم گذشته هشت رشته تخصصی، هفت رشته PhD و بیش از 15 رشته کارشناسی ارشد در استان راه اندازی شده و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
او همچنین با اشاره به اینکه مدیریت بدون بهره وری معنا ندارد و تنها نوعی بی نظمی است یکی از برنامه های اصول اولیه مدیریت را بحث بهره وری دانست و گفت: بهره وری نه فقط صرفاً به معنای صرفه جویی بلکه به معنای ارتقای کیفیت در زمینه های مختلف و ذخیره منابع مد نظر است و در سطح کشور و وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث بهره وری الگو و پیشگام است.
وی یکی از افتخارات هر مدیری را در طول دوران خدمتش ایجاد فضایی سالم، اخلاقی، قانونی و بدون فساد دانست و با بیان اینکه بحث اخلاق حرفه ای باید در اولویت کار قرار بگیرید و اهمیت فراوانی دارد، گفت: دانشگاه محل فرهنگ است و یکی از مهمترین رسالت های آن امور فرهنگی است و باید در راستای اخلاق، دین و اعتقادات، اقدام های فرهنگی انجام گیرد.
کریم همچنین از تمامی تلاش گران در اقدام جهادی سفر جراحان پلاستیک مناطق محروم قدردانی کرد و گفت: در این سفر برای دانشگاه و استان افتخاری رقم زده شد و یک نام نیک برای کرمانشاه به جای ماند.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.