به گزارش ایرنا، روابط عمومی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز سه شنبه افزود: با توجه به صدور رای کمیسیون قانونی تشخیص صلاحیت ساخت و ورود دارو و مواد بیولوژیک، مجوز فرآورده کپسول تقویتی مهدا آفروکپ با شماره 0294-93- س تعلیق شده و هرگونه خرید وفروش آن محصول ممنوع است.
براساس اعلام این روابط عمومی، شهروندان قبل از خرید هرگونه فرآورده های طبیعی، مکمل و سنتی گیاهی با تماس با کارشناسان معاونت غذا و دارو، نسبت به دارا بودن مجوز بهداشتی و ماهیت مجوز داده شده اطمینان حاصل کنند.
براساس این گزارش، نام محصولات دارای مجوز در سایت رسمی سازمان غذا دارو http://www.fda.gov.ir در بخش فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل قابل مشاهده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزوده است: خرید وفروش فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل نیازمند گرفتن مجوزهای قانونی ازاداره کل نظارت و ارزیابی فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو ست، به همین دلیل ازهمه مصرف کنندگان درخواست می شود از خرید ومصرف این محصول خودداری ودر صورت مشاهده مراتب را به معاونت های غذا ودارو داشنگاههای علوم پزشکی در سراسر کشور اطلاع دهند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.