به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم عبداللهی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتظامی این استان در اراک افزود: تعجب است آمریکا و هم پیمانانش نمی بینند که ایران اسلامی و با عظمت هر روز یک سرباز در راه اسلام فدا می کند.
وی بیان کرد: هزاران و میلیون ها نفر از مردم ایران اسلامی خود را آماده مقابله با دشمن کرده اند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: جان برکفان ایران اسلامی، پاسداران، نیروهای نظامی و بسیجی برای تامین امنیت داخل کشور لحظه ای از ایثار خود دست برنمی دارند و در خارج از مرزها نیز سینه ها را سپر کرده اند.
حجت الاسلام عبداللهی گفت: با ایثار و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و سربازان جان برکف، تهدیدات دشمنان و داعش از مرزهای کشور اسلامی ایران رفع شده است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: ملت ایران این فداکاری را ارج می نهد و به ایثارها و خون پاک شهدا برای تثبیت امنیت، افتخار می کند.
فرمانده انتظامی استان مرکزی نیز در آیین این صبحگاه گفت: رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل امنیت در ایران اسلامی است.
سردار کیومرث عزیزی افزود: با تلاش ویژه و شبانه روزی ماموران انتظامی این استان جرایم مختلف استان مرکزی در سه سال اخیر با کاهش چشمگیری همراه بوده است.
سردار عزیزی گفت: نیروهای نظامی و انتظامی این استان همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا وظایف محوله را به خوبی انجام دهند و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
در پایان این آیین نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در میدان از مقابل قرآن مجید، تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.
از 14 تا 21 مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.