مهدی پورصفایی شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حقوق معوق کارگران عصر امروز عصر به حساب آنان واریز شد و امیدواریم سنگر اشتغال و تولید همواره بر مدار رونق و پویایی حرکت کند.
وی افزود: کارگران پس از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی با همت مضاعف و روحیه ای سرشار از سرزندگی به محیط کارخانه بازمی گردند و در 2 نوبت کاری فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
پور صفایی اظهار کرد: عصر روز جاری با تلاش مسئولان و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، حقوق معوق کارگران به حساب آنان واریز شد و با توجه به اینکه این امر در ساعت پایانی روز جاری بود، فرصتی برای حضور در پشت دستگاه های تولید نبود اما بی شک با اتمام تعطیلات، کارگران با انرژی و توان مضاعف چرخ صنعت تولید را به حرکت در خواهند آورد.
شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.
این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی ،مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.
تنگناها و مشکلات کارگران دو شرکت هپکو و آذرآب در روز گذشته با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی بررسی شد.
6991/3075/خبرنگار: معصومه ابراهیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.