به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زرندیه گفت:شکست های پی در پی آمریکا در منطقه و بر باد رفتن آرزوهاو سیاست های استکباری آنان در ایجاد خاورمیانه جدید، باعث بروز هراس در بینشان شده و ترامپ را وا داشته که چنین حرف هایی بزند.
وی گفت:آمریکا با همه توان در خاورمیانه کوشید تا کمکی برای اسرائیل جنایتکار باشد و می خواهد با دست زدن بر هرکاری در امور خاورمیانه دخالت داشته باشد.
خطیب جمعه زرندیه تصریح کرد:رئیس جمهوری آمریکا در جایگاهی مثل سازمان ملل متحد که محل گفت و گو پیرامون صلح و حقوق بشر است به دلیل اینمه نمی تواند خشم خود را از شکست سیاست ها در خاورمیانه پنهان کند چنین سخنرانی کرد.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: ملت ایران بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) است و هرگز در برابر ظلم ساکت نمی نشیند و از اسلام ناب محمدی با جان و دل حراست می کند.
وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اشاره کرد: دفاع مقدس امتداد و ادامه راه قیام سرخ حسینی بود و شهدای هشت سال دفاع مقدس با سرلوحه قرار دادن رفتار، شهامت و شجاعت امام حسین (ع) و یاران با وفایش با دشمنان مبارزه کردند و این راه همچنان ادامه دارد.
حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: پاسداشت دفاع مقدس تکلیف مهم همه مردم ومسئولان است و شهدای مدافع حرم بهترین پبام تربیت یافتگی در مکتب عاشورایی هستند.
زرندیه از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است که به مرکزیت شهر مامونیه 64 هزار نفر جمعیت دارد.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی اقامه می شود.
/6013/4896خبرنگار: حمید فرقانی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.