دکتر محمدرضا جوانمرد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این فراورده ها در 2 روز گذشته و در راستای اجرای طرح بازرسی بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان اراک از چهار واحد تولید، عرضه و فرآوری محصولات دامی کشف و ضبط شده است.
وی ادامه داد: از مجموع فرآورده های کشف شده، سه هزار کیلوگرم خوراک دام و طیور غیر مجاز از یک واحد تولیدی ضبط و پرونده این واحد برای رسیدگی به مقام های قضایی معرفی شد.
رئیس شبکه دامپزشکی اراک خاطر نشان کرد: در این بازرسی ها 2 هزار کیلوگرم فرآورده های خام دامی از یک کارگاه بسته بندی غیر بهداشتی کشف شد که پرونده این واحد دامی نیز برای رسیدگی در اختیار مقام های قضایی قرار گرفت.
دکتر جوانمرد افزود: 170 کیلوگرم از فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی نیز از یک فروشگاه زنجیره ای و 200 کیلوگرم آنها نیز از یک رستوران کشف و معدوم سازی شد.
وی یاد آور شد: همچنین در راستای اجرای طرح بازرسی از واحدهای تولید مواد خام دامی، یک خودرو حمل گوشت قرمز غیر مجاز، متوقف و با معرفی به دستگاه قضا به چهار میلیون جریمه بدل از حبس محکوم شد.
رئیس شبکه دامپزشکی اراک ادامه داد: در این بازرسی ها مقداری مواد خام دامی نیز از یک واحد عرضه گوشت قرمز کشف و با معرفی به مقام قضایی، به 2 میلیون جریمه بدل از حبس محکوم شد.
کلانشهر اراک با 650 هزار نفر جمعیت از سه بخش مرکزی و ساروق و معصومیه تشکیل شده است.
استان مرکزی با 12 شهرستان، و یکهزار و 539 روستا، دارای 622 واحد مرغداری صنعتی، 491 واحد گاوداری صنعتی و 191 واحد کارگاه پرورش آبزیان است.
1955/3075/خبرنگار: مهدی عظیمی*** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.