به گزارش ایرنا، دکتر بابک عدلی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: در درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان سه پزشک عمومی و یک دندانپزشک بیماران ارائه خدمات درمانی دارند و به زودی 2 متخصص قلب و داخلی نیز در این درمانگاه مشغول به فعالیت می شوند.
وی اظهار کرد: عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان از سال 87 آغاز شد و در آبان ماه پارسال تکمیل و به بهره برداری رسید.
دکتر عدلی بیان کرد: 2 درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در شهرستان های خمین و دلیجان در دوره فعالیت دولت یازدهم ساخته شده و در سفر دولت تدبیر و امید به استان مرکزی در سال گذشته بهره برداری شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان کرد:این درمانگاه در مدت 10 ماه فعالیت حدود 50 هزار بیمار پذیرش کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد: درمانگاه تخصصی دلیجان از نظر تعداد بیمار پذیرش شده در نیمه دوم امسال از محلات پیشی بگیرد.
دکتر عدلی با بیان اینکه برای جذب نیروی درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان، آزمون منطقه ای با نفرات بومی برگزار شد، افزود: تمامی نیروهای درمانگاه دلیجان به صورت بومی جذب شدند و حتی در جذب پزشک نیز تلاش می شود تا حد امکان بومی منطقه باشد.
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت:تامین اجتماعی در بخش درمان خوش درخشیده و برای ارتقای سطح درمان افراد تحت پوشش تلاش قابل قبولی دارد.
حجت الاسلام علیرضا سلیمی افزود: با وجودی که ارتقای سطح بهداشت و درمان ماموریت اصلی تامین اجتماعی نیست ولی در استان مرکزی تامین اجتماعی برای افزایش شاخص های سلامت و درمان در حد توان تلاش کرده است.
ویریال خواستار تقویت و تغییر در ساختار درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان و محلات شد و ادامه داد: نیروهای این درمانگاه ها بایستی بومی برای ارائه خدمات بلند مدت باشند.
حجت الاسلام سلیمی همچنین خواستار فعالیت یک متخصص داخلی در هر یک از درمانگاه های تامین اجتماعی محلات و دلیجان شد و افزود: این خواسته به حق مردم این شهرستان ها است.
هفت درمانگاه تخصصی و سه بیمارستان تامین اجتماعی در سطح استان مرکزی فعال است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.