به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، غلام محمد زارعی ظهر امروز در آئین کلنگ زنی ستاد مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود دولت یازدهم نسبت به تامین اعتبار خرید تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید جلیل یاسوج نهایت همکاری را داشته باشد.

وی با بیان اینکه 10 درصد سهم استانی بیمارستان 200 تخت‌خوابی یاسوج را به منابع ملی اضافه کردیم عنوان کرد: پیشنهاد احداث بیمارستان 400 تخت‌خوابی یاسوج به وزارت بهداشت و درمان پیشنهاد شده و در زمینه اجرای این پروژه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهم.

زارعی ابراز کرد: با تعامل و هماهنگی دولت و مجلس شاهد بهبود وضعیت بهداشت و درمان و ارتقا شاخصه‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور هستیم که امیدواریم این جهش در سال 96 سرعت بیشتری داشته باشد.

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به نقطه مطلوب وضعیت بهداشت و درمان فاصله داریم، ادامه داد: کشور ایران در زمینه نیروی متخصص در غرب آسیار رتبه اول را دارد که به طور حتم نقش این نیروها در توسعه همه جانبه از جمله ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

زارعی تصریح کرد: طرح تحول سلامت با توجه به منابع پیش بینی شده در سال 96 با وجود بازنگری در عملکردها به شدت ادامه می‌یابد و باید بپذیریم با وجود نقدهای سازنده بر کارکرد این طرح ولی در مجموع موفق بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625545
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.