به گزارش ایرنا، مرکز اشتغالزایی و کارآفرینی روستای صدرآباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر900 میلیون ریال و اشتغال زایی 40 نفر به صورت مستقیم مورد بهره برداری قرارگرفت.
آغاز عملیات اجرایی بخش نخست طرح بلوار روستای حکیم آباد به طول 500 متر با اجرای 12 هزار متر مربع زیر سازی و شن ریزی با هزینه یک هزار و 670 میلیون ریال در مدت 60 روز از دیگر طرح ها بود.
طرح زیر سازی و آسفالت روستای سید آباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه به متراژ دو هزار و 600 متر مربع با هزینه 780میلیون ریال نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی مورد بهره برداری قرار گرفت.
بهره برداری از پارک روستای الویر بخش خرقان با هزینه یک میلیارد و یکصد و پنجاه میلیون ریال به مساحت یک هزار و 500 متر مربع و سالن ورزشی روستای الویر به مساحت یک هزار و 250 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر7 میلیارد و 200 میلیون ریال از جمله طرح هایی بود که در پنجمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.
زیر سازی وآسفالت روستای عباس آباد بخش خرقان به متراژ یک هزار و 850 متر مربع با هزینه 503 میلیون ریال، زیر سازی و آسفالت روستای الویر به طول چهار هزار و 600 متر مربع با هزینه یک میلیارد و یکصد و نود وشش میلیون ریال، زیر سازی و آسفالت روستای کبود کمر به طول چهار هزار و 300 متر مربع با هزینه یک میلیارد و سیصد و سی وسه میلیون ریال از دیگر طرح هایی بود که در شهرستان زرندیه بهره برداری شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی با حضور در منزل شهید والامقام علیرضا بیداد در روستای حکیم آباد بخش مرکزی با این خانواده دیدار کرد.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمعیت 64 هزار نفر از نظر وسعت دومین واز نظرجمعیت پنجمین شهرستان استان مرکزی است.
4896/3075/ خبرنگار: حمید فرقانی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.