به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین افزود: دولت چکیده ای از اراده و انتخاب ملت و مورد وثوق رهبری و مجلس قرار گرفته و باید در راستای تکالیف سنگین پیش رو متعهدانه و با اقتدار به پیش برود.
وی بیان کرد: وزرا با این رای اعتماد مجلس بایستی مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند تا دشمن نتواند از نظر اقتصادی ایران را تهدید کند.
حجت الاسلام حسینی اظهارکرد: امید است دولت دوازدهم با رفع مشکلات اقتصادی وبا استفاده از نیروهای انقلابی با صلابت در مقابل دشمن بایستد و با به کار گیری نیروهای انقلابی بر مشکلات اقتصادی نیز پیروز شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: حضور در سنگر فرهنگی و تلاش مضاعف برای اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی تکلیف مهم نهادها و دستگاه‌های فرهنگی است و همه باید در این بخش با جدیت پای کار باشند.
خطیب جمعه خمین در خصوص آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: شوراها باید مشکلات مردم را بررسی و به آن ها رسیدگی کنند و به وظیفه‌ای که دارند به خوبی عمل کنند.
حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنرانی خود به شهادت حجاج ایرانی اشاره و بیان کرد: حجاج ایرانی در سال 66 به دلیل شعار علیه ظالمان توسط دولت عربستان، مظلومانه به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: جنایت‌های آل سعود در این سال و به ویژه حادثه منا به پشتیبانی آمریکا انجام می‌شود و نباید فراموش شود.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاوردهای اجرایی مسئولان است و این هفته مزین به نام دو شهید والامقام رجایی و باهنر ایت که افرادی شجاع ، انقلابی و بصیر بودند.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش به محاصره شدن داعش در عراق و سوریه نیز اشاره کرد و افزود: نیروهای تروریستی داعش در وضعیت نابسامانی به سر می برند و محاصره آنها تنگ تر می شود.
خطیب جمعه خمین گفت: فرماندهان برجسته خارجی داعش در عراق و سوریه به این نتیجه رسیدند که طرح آنان با شکست روبه رو شده است و بیشتر آنان از عراق و سوریه فرار کرده اند.
وی ادامه داد: گروه داعش در عراق و مناطق دیگر قدرت خود را از دست داده اند و بسیار عصبانی هستند چرا که ضربه های نیروهای عراق و سوریه به این گروه ها سنگین است و در حال متلاشی شدن هستند.
خطیب جمعه خمین گفت: آمریکا هم نمی تواند برای این گروهک های تروریستی کاری بکند و این نیروهای آدمکش و جنایتکار در حال عقب نشینی هستند و به کشورهایشان برمی گردند.
شهرستان خمین از توابع اتسان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که نماز جمعه در 2 شهر آن برگزار می شود.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.