به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های این هفته نمازجمعه عبادی سیاسی زاهدان اظهار داشت: آزادی حلب و موصل بعد از سه سال از چنگال تکفیری ها که مورد حمایت آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و انگلیس هستند به واسطه ایستادگی جبهه مقاومت، بیداری مردم سوریه و عراق و راهنمایی دلاورمردان ایران اسلامی مثل سردار سلیمانی به دست آمد.
نماینده مردم سیستان وبلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر جبهه مقاومت و دلاورمردی مردم منطقه در مهار نقشه های شوم آمریکا در مقابله با بیداری اسلامی و القای منویاتش در مساله ترویج شیعه هراسی و اختلاف افکنی میان شیعه و سنی نبود، نمی دانستیم جهان اسلام به چه سرنوشتی گرفتار می شد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان وبلوچستان و کرمان ادامه داد: آزادسازی موصل از چنگال داعش و تکفیری ها به معنی شکست توطئه های استکبار جهانی در اجرای طرح خاورمیانه جدید و اختلاف افکنی قومی و مذهبی در منطقه است.
امام جمعه زاهدان اظهار داشت: این پیروزی به معنی تجلی مرجعیت و علمای با بصیرت انقلابی و نقش برجسته آیت الله سیستانی و ثمره جانفشانی سرداران شهید و فرزندان غیور این سرزمین در کنار جبهه مقاومت و مدافعان حرم است.
آیت الله سلیمانی تاکید کرد: برنامه بعدی داعش و تکفیری ها بعد از تصرف عراق و سوریه ورود به ایران اسلامی بود که تلاش های نیروهای مقاومت مانع آنان شد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: وزیر دفاع آمریکا در سخنان وقیحانه خود ادعا کرده ایران حزب الله لبنان را برای تهدید اسرائیل به وجود آورده و سبب بر قدرت ماندن بشار اسد در سوریه است و در نهایت جمهوری اسلامی را عامل بی ثباتی در خاورمیانه قلمداد کرده و خواستار تغییر نظام حاکم بر ایران شده است.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: چشم وزیر دفاع آمریکا کور است و حضور بیش از 70 درصدی ملت ایران در انتخابات که نشان از مردمی بودن نظام جمهوری اسلامی است را نمی بیند و با نهایت بی شرفی ایران را عامل ناامنی و تروریسم در منطقه معرفی می کند در صورتی که همه می دانند عامل اصلی بی ثباتی و مشوق انجام اقدامات تروریستی در دنیا آمریکاست.
عضو خبرگان رهبری افزود: سخنان وزیر دفاع آمریکا یک ادعای منافقانه و ریاکارانه است تا آمریکا را به عنوان سکاندار مبارزه با تروریسم معرفی و ایران را که آسیب دیده تروریسم است و بزرگ مردانش در این راه به شهادت رسیده اند را پشتیبان تروریسم قلمداد کند.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: یقین داریم اگر آمریکا به حضورش در منطقه خاتمه دهد و به خانه خودش بازگردد و از حمایت و پشیبانی از کشورهای تروریسم پرور مثل عربستان و رژیم غاصب صهیونیستی دست بردارد، دنیا طعم شیرین امنیت و آرامش را خواهد چشید.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: براساس بیانات رهبر معظم انقلاب امروز دوران بزن در رو سرآمده و باید با بصیرت و ایستادگی جلوی رجزخوانی استکبار را گرفت.
آیت الله سلیمانی در بخش دیگری از سخنانش با برشمردن مناسبت های هفته از خدمات دهی سازمان تامین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: هم اینک 25 درصد از جمعیت سیستان و بلوچستان زیر پوشش این سازمان هستند.
امام جمعه زاهدان همچنان با اشاره به قرار گرفتن در هفته مالیات از مردم خواست تا با پرداخت مالیات های خود سرمایه های عظیم کشور را برای نسل های آینده حفظ کنند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: همه مردم باید سیره و شخصیت این بزرگوار را در مقابله با جبهه های شکل گرفته در دوران زندگیشان و چگونگی هدایت مردم در صراط مستقیم الگو قرار دهند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.