مجید مشهدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان حق بیمه برای چهار هزارو ۸۰۰ نفر از مددجویان مشمول بیمه های اجتماعی و ۳۷۰ نفر از قالیبافان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی را شامل می شود.
وی اظهار کرد: این حق بیمه مربوط به سه ماه اول امسال در بخش بیمه های اجتماعی و 6 ماه حق بیمه قالیبافان است.
وی گفت: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی برای توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است و با هدف تامین امنیت اقتصادی برای آینده زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی اجرا می شود.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه برنامه های کمیته امداد در سال های اخیر روند تحولی داشته است، گفت: از فعالیت های جدید کمیته امداد امام خمینی که با رویکرد توانمند سازی انجام شده، معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آنان است.
وی افزود: پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت اقدامی موثر برای برخورداری آنان از مزایای بیمه از جمله مستمری، بازنشستگی و از کار افتادگی است.
وی اظهار کرد: افزود : حق بیمه زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح های اشتغال مشمول دریافت خدمت حق بیمه کمیته امداد استان مرکزی پارسال با اعتبار 48 میلیاردو 335 میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی واریز شده است.
مشهدی افزود: 22 هزار زن سرپرست خانوار در سال گذشته تحت حمایت کمیته امداد مرکزی قرار گرفتند و از خدمات این نهاد بهره مند شدند.
وی اظهار کرد: دریافت اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، ساخت و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص برای بیماران سخت درمان از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان این نهاد حمایتی است.
81 هزار و 816 نفر در قالب 44 هزار و 824 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند می شوند.
6991/ 6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.