غلامحسن خسروی جوان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ بابت مستمری بازنشستگی، بازماندگی، از کار افتادگی، هزینه های اولاد، مسکن و غیره پرداخت می شود.
وی با بیان اینکه جلب رضایت مخاطبان از جمله اولویت های سازمان تامین اجتماعی است گفت: در این راستا اقدامات مختلفی از جمله اجرای طرح دریافت حق بیمه کارفرمایان و دریافت حق بیمه مشاغل آزاد، اختیاری و رانندگان به صورت اینترنتی، ایجاد سامانه یکپارچه صدور دفترچه های درمانی بیمه شدگان در سراسر کشور و ابلاغ اینترنتی صورت حساب کارفرمایان و پرداخت متمرکز مستمریها توسط ستاد مرکزی صورت گرفته است.
وی افزود: همچنین اجرای طرح ssn، نامنویسی متمرکز بیمه شدگان با هدف استقرار نظام جامع IT ، اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات که هم اکنون در شعبه یک زاهدان به صورت پایلوت در حال انجام است، بازرسی هوشمند کارگاهها، راه اندازی تامین اجتماعی در شهرستان هیرمند، راه اندازی شعبه اقماری در شهرستان های پیشین، قصرقند، بمپور و دلگان، راه اندازی کارگزاری در مجاورت شعبه یک زاهدان، حذف معاینات پزشکی افراد تبعی بیمه شدگان مشاغل آزاد و اختیاری از دیگر خدمات این نهاد در راستای افزایش رضایت مندی بیمه شدگان است.
وی ایجاد سامانه مشاهده سوابق بیمه شدگان، افتتاح ساختمان شعبه میرجاوه، تقسیط سوابق حق بیمه سربازی و ایجاد واحد مشاوره برای جلب رضایت مخاطبان را از دیگر اقدامات برای افزایش جلب رضایت مشتریان عنوان کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک 698 هزار و 767 نفر در قالب بیمه های مختلف تحت پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.
خسروی جوان ادامه داد: از مجموع کل بیمه شدگان190 هزار و 362 بیمه شده اصلی، 437 هزار و 640 نفر تبعی، 37 هزار و 951 نفر مستمری بگیر، 32 هزار و 814 نفر تبعی تحت پوشش هستند که 25 درصد جمعیت سیستان و بلوچستان را شامل می شوند.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی هم اینک با 14 شعبه ثابت، 10 شعبه اقماری و 2کارگزاری در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316**3213 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.