محمود زمانی قمی در این پیام که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: هفته اول تیرماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت مظلومانه حضرت آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است.
وی در بخخشی از این پیام افزوده است: شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در صحنه های مختلف این انقلاب نقش پر رنگ و برجسته داشت و با نامگذاری هفتم تیرماه به عنوان روز قوه قضائیه فرصتی است تا سعی و تلاش خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.
زمانی قمی عنوان کرده است:بخشی از امنیت پایدار و همه جانبه استان مرهون تلاش های مستمر مسئولان قضایی است که در تعامل و همکاری منطقی با بخش های مختلف استان می توانند نقش مهمی در تحقق حقوق شهروندی،کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی ایفا کند.
وی در بخش دیگری از این پیام افزوده است:خدمتگزاران ومسئولان قضائی، قضات، دادیاران ،دادرسان و کارکنان این قوه سرمایه های عدالت گستری هستند و از زحمات و تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری در سطح استان قدردانی می شود.
6013/3017/خبرنگار:مصطفی مجللی نشب***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.