به گزارش ایرنا، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه در مصلی بیت المقدس اراک افزود: ما باید ضمن آگاهی از توطئه دشمنان از مبارزه با جبهه اصلی که همان نابودی اسرائیل است، غافل نشویم.
وی اظهار کرد: دشمنان با تشکیل داعش، طالبان و القاعده می کوشند مسیر مبارزه را تغییر دهند اما ملت های مسلمان، نابودی اسرائیل را در راس اهداف خود قرارداده اند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: روز جهانی قدس یادگار فرمایش امام راحل است که با نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان از همه آزادی خواهان خواست برای نابودی اسرائیل مبارزه کنند.
وی افزود: روز قدس روز همبستگی، الفت مسلمانان جهان با یکدیگر برای آزادی سرزمین فلسطین و قدس شریف است.
وی با قدردانی از اقدام به جا و قاطعانه سپاه در هدف قراردادن مقر داعش در کشور سوریه گفت: درود بر سپاه قدس و فرمانده باارزش آن که که لانه جاسوسی داعش را هدف قراردادند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: این حرکت سپاه نشان داد اگر دشمن کوچکترین حرکتی نسبت به امنیت ایران اسلامی انجام دهد، با سیلی محکمی مواجه خواهد شد.
آیت الله دری نجف آبادی اظهار کرد: داعش و اسرائیل در دنیا مرتکب انواع جنایت ها می شود و در مقابل سنا آمریکا ایران را تحریم می کند و این نشان دهنده کینه و عداوت آنان به اسلام است.
امام جمعه اراک با یادآوری هفته قوه قضاییه افزود: دستگاه قضا با قدرت و صلابت برای ارتقا امنیت ملی، پیشگیری از جرم، جرایم سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت عمل کند.
وی ادامه داد: آنچه ملت شریف ایران به آن دست یافته، نتیجه جان فشانی ها و خون پاک شهدا است و تک تک ما نسبت به این عزیزان مدیون هستیم.
امام جمعه اراک تصریح کرد، همگان نسبت به پرداخت فطریه در ماه رمضان کوشا باشیم و با شناسایی افراد نیازمند و محروم به این قشر کمک کنیم.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه از استان مرکزی برگزار می شود.
6991/3075/ خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.