به گزارش ایرنا، مرتضی صفاری نطنزی روز جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت روز قدس در نطنز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تحولات اخیر که در منطقه اتفاق افتاده و تا حدودی غبار درگیری های منطقه ای فروکش کرده است، به خوبی می توان صف بندی و جبهه بندی کشورهای منطقه را دید.
وی افزود: آمریکا، صهیونیسم، آل سعود و وهابیت که محور اصلی آن داعش است، در جبهه مقابل محور مقاومت که ایران، عراق، سوریه و حزب الله لبنان است، ایستادگی می کنند.
نماینده مردم نطنز و بخش قمصر در مجلس گفت: کشورهای مرتجع و خود فروخته عربی که از نفوذ محور مقاومت و پیروزی آن هراس دارند، با همکاری اسرائیل جنایتکار و برخی از کشورهای غربی و به خصوص آمریکا، می خواهند محور مقاومت را در هم شکسته و با این اقدام، جلوی آزادی قدس شریف را بگیرند.
وی تصریح کرد: روز قدس و آزادی آن نه تنها برای مردم ایران اسلامی به یک باور و واقعیت تبدیل شده، بلکه برای مردم مسلمان جهان و آزادی خواهان جهان هم به موضوعی تبدیل شده که سبب همبستگی و وحدت آنان شده است.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.