محمد ابراهیم رضایی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در خمین افزود: حضور پر رنگ در راهپیمایی بی نظیر و حماسی روز قدس به منزله این است که هر یک از مسلمانان می توانند در برابر داعش و رژیم صهیونیستی ایفای نقش کنند.
وی به بیان تقابل حق و باطل با پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهارکرد: اسرائیل ، آمریکا پیوند هویتی با یکدیگر دارند و به فرموده مقام معظم رهبری هر سیلی که به گوش صهیونیست وارد می شود به استکبار نیز زده می شود.
رضایی ادامه داد: آمریکا حمایت از رژیم منفور صهیونیستی را به عنوان هدف و برنامه استراتژی خود می داند.
وی اظهارکرد: مدیریت جبهه استکباری با آمریکا و کشورهای استعمارگر منطقه و اسرائیل نیز یاریگر اهداف قدرت طلبانه است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زمانی امریکا و دیگر متحدانش دست از حمایت از اسرائیل بردارند حاکمیت اسرائیل سقوط می کند، چرا که بنیانی سست و ضعیف دارد.
نماینده مردم خمین در خانه ملت افزود: اسرائیل از بدو تشکیل احساس حاکمیت و پیروزی بر منافع اقتصادی جهان با استفاده از همه شبکه های تبلیغاتی را احساس می کرد.
رضایی افزود: استکبار طرح تجزیه کشورهای اسلامی را با هدف تعیین تکلیف حزب الله اجرا کرد که با شکست مواجه شد و در طراحی دوم سوریه که برای کشورهای مسلمان بسیار حیاتی بود، را مورد تهاجم خود قرار داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تجزیه کشورهای اسلامی با شکست مواجه شد و بزرگراه تهران ، بغداد و دمشق به هم متصل شدند و ترس و وحشت آمریکا و داعش را فرا گرفت.
رضایی گفت: آخرین برنامه صهیونیست ناتوی عربی بود اکه جمهوری اسلامی ایران ساکت نماند و ناتوی عربی را هم با شکست مواجه کرد و به همین خاطر تصمیم گرفتند برای این شکست های پی در پی ضربه ای به ایران اسلامی وارد کنند.
نمانیده مردم خمین در خانه ملت افزود: حرکت تروریستی داعش به مجلس و مرقد مطهر امام راحل طراحی اسرائیل و مجری این طراحی داعش بود اما با این عملیات کور نیز به اهداف خود نرسیدند و سیلی محکمی از نیروهای سپاه خوردند.
وی گفت: اکنون قاعده حیات در رژیم صهیونیستی فرو ریخته و آنان دریافته اند که در مقابل هر تهدید و تجاوزی پاسخی دندان شکن دریافت می کنند.
رضایی اظهارکرد: محور مقاومت با عزت، سربلندی و افتخار پیش می رود و این عزت مرهون رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.
وی تاکید کرد: همه باید با وحدت، انسجام و یک صدا حامی و پشتیبان رهبر باشند و تفرقه سمی مهلک است.
همزمان با روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور گسترده و پرشور مردم در زادگاه بینانگذار انقلاب اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد.
مردم غیور و شهیدپرور شهرستان خمین در مسیر راهپیمایی از میدان پانزده خرداد تا مقابل مصلای امام خمینی(ره) با سردادن فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، اینهمه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، جنایت اسرائیل جنایت آمریکا ، اسرائیل مرگت باد آمریکا ننگت باد و داعشی و تکفیری عامل اسرائیلند را سر دادند.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با درایت هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.