به گزارش ایرنا، در پی انتشار مطالبی در فضای مجازی با عنوان اخراج 22 نفر از کارگران بخش رنگ و سند پلاست آذر آب اراک، روابط عمومی این کارخانه، ضمن تکذیب این خبر توضیحاتی ارائه کرد.
محمد مهدی فرهادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: کارخانه آذرآب از سال های گذشته بخش رنگ و سند پلاست شرکت را از طریق مناقصه به بخش خصوصی واگذار می کند.
وی، ضمن تکذیب خبر اخراج تعدادی از کارگران این واحد صنعتی توسط برخی رسانه ها، ادامه داد: پیمانکاری که سال گذشته بخش رنگ و سندپلاست این شرکت را انجام می داد، امسال نتوانست در مناقصه پیروز شود، از این رو بخش رنگ و سند پلاست آذرآب به شرکت دیگری واگذار شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل کارخانه آذرآب اراک بیان کرد: هیات مدیره کارخانه آذرآب به شرط استفاده شرکت جدید از کارگران سال گذشته، پیمانکاری بخش رنگ و سند پلاست را به شرکت واگذار کرد اما کارگران در حمایت از شرکت پیمانکاری پیشین حاضر به فعالیت با شرکت جدید نشدند.
وی اظهار کرد: با وجود تلاش های شورای کارگری آذرآب، مدیریت کارخانه و به رغم اعلام شروع به کار، این کارگران به حمایت از پیمانکار قبلی حاضر به فعالیت با شرکت جدید نشدند و با اجتماع در مقابل کارخانه خواستار به کارگیری شرکت پیمانکاری قبلی در بخش رنگ هستند.
فرهادی در خصوص پرداخت معوقات کارگران نیز بیان کرد: حقوق اسفند ماه سال گذشته کارگران تصفیه و حقوق فروردین نیز تا پایان خرداد ماه جاری پرداخت می شود.
شرکت صنایع آذرآب اراک از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال 1364 در اراک آغاز به کار کرد.
این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی ،مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.