به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز ، فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در نشست انجمن خیرین کتابخانه ساز شهرستان فردیس با اشاره به معضل کمبود کتابخانه در کشور، اظهار کرد: افزایش سرانه کتابخانه‌ها و مطالعه منجر به توسعه و پیشرفت می شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با اعلام اینکه ۷۳ درصد مردم در شبکه‌های اجتماعی عضو هستند، عنوان کرد: برای استفاده از شبکه‌های مجازی فرهنگ‌سازی مناسبی نشده که این مسئله زمینه‌ساز معضلات اجتماعی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه ضریب استفاده از اینترنت به ۸۵ درصد رسیده است، افزود: آموزش نحوه صحیح استفاده از اینترنت و شبکه‌های مجازی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه‌ها و ادارات باشد.
وی با اشاره به اینکه مدت‌زمان اوقات فراغت جوانان به کمتر از ۲۰ دقیقه رسیده است، گفت: رسیدگی به مشکلات حوزه جوانان در اولویت برنامه‌های استانداری البرز است و موضوع فرهنگ‌سازی و آموزش استفاده صحیح فضای مجازی به تحلیل و بررسی نیاز دارد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در بخش دیگری به اهمیت پیشرفت شهرستان فردیس اشاره کرد و خطاب به اعضای شورای شهر گفت: باید وظایف خود را بدون در نظر گرفتن منافع شخص و در راستای پیشرفت شهر انجام دهید و به مخالفان استقلال فردیس ثابت کنید این اقدام صحیح و گامی برای پیشرفت فردیس است.

وی آسیب‌شناسی و برنامه‌ریزی برای حل مشکلات شهر را وظایف شورا اعلام کرد و افزود: اگر اعضای شورای شهر خواستار پیشرفت این شهرستان هستند، پا به میدان بگذارند و در راستای پیشرفت این شهرستان جهادی کار کنند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز در ادامه ارائه طرح نقشه راه توسط اعضای شورای شهر را مؤثرترین اقدام برای موفقیت فردیس اعلام کرد و افزود: طرح نقشه راه به معنای شناخت و بررسی شرایط موجود سطح شهر و ارائه سیاست‌گذاری‌ها و راه‌حل در این زمینه است.
وی بابیان اینکه تهدیدها را می‌توان به فرصت تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: فردیس دارای ظرفیت‌های فراوانی است که بهره‌برداری از آن‌ها نیازمند طرح برنامه و مدیریت شهری صحیح است.
حقیقی شورا را مهم‌ترین نهاد مدنی یک شهر اعلام کرد و افزود: عمران و آبادانی این شهرستان تنها در گروه برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های صحیح انجام می‌شود زیرا علاوه بر اینکه مدیریت شهری خود در پیشرفت شهر اقدام می‌کند، در مواقع ضروری پیشنهادها و نظریات اعضای شورای شهر در مجلس ارائه و بررسی می‌شود.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 677829
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.