به گزارش ایرنا، رضا آستانه عصر پنجشنبه در همایش اصلاح طلبان استان مرکزی، در شهر اراک عنوان کرد: حق انتخاب با مردم است و ملت، رئیس جمهوری و نماینده خود را انتخاب می کند. رای ملت، قدرت و عزت به کشور می دهد و از این طریق رای و اعمال قانون حق خود را به نماینده و رئیس جمهوری می دهید تا خواست شما را محقق کند.
وی عنوان کرد: دولت روحانی طی چهار سال اخیر توانست همراه کابینه خود عزت را به کشور و مردم بازگرداند، با وزیرخارجه خود موفقیت بزرگی را به دست آورد و بسیاری از قطعنامه های علیه ایران را یکی پس از دیگری لغو کرد.
وی در ادامه سخنان خود گفت: انتظار عدالت و برابری برای همه نامزدهای انتخاباتی از سوی مسئولان قضایی در استان می رود و در تبلیغات انتخاباتی باید با همه ستادهای انتخاباتی برخوردی همسان صورت بگیرد.
آستانه اضافه کرد: مقامات قضایی استان مرکزی برای حضور غلامحسین کرباسچی در این همایش براساس اعلام پیام خواستار حضور نیافتن وی شدند که براین اساس موضوع خدمت مقامات عالی استان و فرمانداران ساوه و اراک اعلام که در ساوه و اراک شورای تامین استان تشکیل شد.
وی افزود: شورای تامین استان تاکید داشت درصورتی که کرباسچی محکومیتی مبنی بر عدم امکان سخنرانی نداشته باشد و از فعالیت های اجتماعی منع نشده باشد سخنرانی در اراک و ساوه منعی ندارد اما، طبق نظر قضایی سخنرانی وی لغو شد.
آستانه تصریح کرد: استاندار مرکزی و فرمانداران تمام تلاش خود را برای برگزاری سخنرانی به کار گرفتند اما، طیفی مانع سخنرانی شدند که در ساوه نیز براساس دستور دادستانی استان حضور کرباسچی لغو شد.
وی گفت: انتخابات باشکوهی بیش رو داریم و باید از تمام حقوق خود برخوردار باشیم و این امر با تلاش حاصل می شود.
رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی افزود: در ایام انتخابات امکان برای سخنرانی و تبلیغات به عنوان حقوق کاندیداهای انتخابات وجود دارد تا صحبت کنند، برنامه های خود را عنوان کنند و این حق برای مردم مهیاست که با شناخت درست انتخاب اصلح را انجام دهند.
وی بیان کرد: نمی دانیم چرا گروهی از افراد تحت عنوان دلواپسان راه می افتند و اظهار نگرانی می کنند و جای تاسف دارد که حرف این گروه شنیده می شود اما حرف بخش اعظمی از مردم شنیده نمی شود، این افراد همان کسانی هستند که در طول هشت سال بزرگترین جفا را در حق کشور روا داشتند.
وی تصریح کرد: ضمن احترام برای مستولان امنیتی، قضایی و اجرایی که در امنیت مردم تلاش بسیاری دارند، انتظار عدالت داریم و ما نیز از حرف و قانون تمکین کردیم و از تمام ظرفیت های قانونی نیز استفاده می کنیم تا در روزهای آینده انتخاباتی باشکوه را رقم بزنیم.

** با افراد تخیل گرا نمی توان کشور را اداره کرد
رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان مرکزی نیز در این همایش گفت: آینده ایران اسلامی با دستان توانمند مدیران مدبر و خلاق آباد می شود و افراد تخیل گرا نمی توانند مشکلات مردم را رفع کنند.
مرتضی سورانه افزود: ایران را با تخیل، خواب و توهم نمی توان اداره کرد و رقبای دکتر روحانی از هم اکنون شکست خود در انتخابات را پذیرفته اند، چرا که به جای ارائه برنامه های مدون به تخریب عملکرد شایسته دولت روی آورده اند.
وی با بیان اینکه امام علی(ع) سوء تدبیر را کلید فقر بشریت می دانست، بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز از بی تدبیری نگران بودند و کشور ایران نیز در دولت های نهم و دهم دستخوش سوء تدبیری ها و تخیل گرایی های مدیران بود که فرصت های ارزشمند کشور را یکی پس از دیگری از دست دادند.
رئیس ستاد انتخاباتی ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت در استان مرکزی؛ آسیب های اجتماعی جامعه را در نتیجه بی تدبیری های مدیران تخیل گرای دولت های نهم و دهم دانست و گفت: رقبای دکتر روحانی به جای این که دلیل این آسیب های اجتماعی را عنوان کنند خود و مردم را سرگرم معلول ها کرده اند.
وی افزود: ملت ایران آزموده را دوباره آزمایش نمی کند، چراکه رقبای امروز دکتر روحانی از حامیان اصلی دولت های نهم و دهم بوده اند و قصد گسترش تفکر توهم گرایی آن دولت را در جامعه دارند و ملت ایران دیگر دستخوش توهم ها و تخیل ها نمی شود و شکست سیاسی را دوبار تجربه نمی کند.
سورانه اظهار کرد: اگرچه اخلاق و منطق حکم می کند که باید در انتخابات به شخصیت رقیب احترام گذاشت اما رقیب انتخاباتی اصلاحات جز تخریب چیزی نمی داند و نباید اجازه دهیم تخریب کنندگان دوباره بر ملت ایران مسلط شوند.
وی ادامه داد: بلوغ سیاسی و حمایت ملت ایران از تفکر اعتدال در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال 94، مجلسی با عظمت، تفکرگرا، همسو و کارآمد را به همراه داشت و هیات دولت به پشتوانه این مجلس همسو و هم فکر به دنبال عملیاتی کردن برنامه های خود در کشور است.
سورانه بیان کرد: دولت یازدهم برجامی را به فرجام رساند که بسیاری از بزرگان سیاسی کشور از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مهم را یک پیروزی ارزشمندی برای ملت ایران دانستند و نسل های آینده این پیروزی را بیشتر درک می کنند.

** به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم، نه رویاهای عوام فریبانه
همچنین در این مراسم مسئول ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان مرکزی، مشکلات موجود در کشور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: به پاس تغییرات ملموس در چهار سال اخیر که کشور را از سراشیبی نجات داد به روحانی رای می دهیم.
امیر معصومی تصریح کرد: رشد اقتصادی منفی هفت، اختلاس های فراوان و تورم بیش از 40 درصد را فراموش نخواهیم کرد، دولت روحانی زمانی زمام کشور را به دست گرفت که بیماران صعب العلاج برای تامین دارو مشکل داشتند و کشور سرمایه های بسیاری را در اختیار داشت اما از آنها استفاده نشد.
وی افزود: اگر امروز 60 سال است که به تاریخ صنعتی شدن نفت می بالیم سال های بعد جوانان نیز به ثمره کار دکتر ظریف و تیم هسته ای کشور افتخار خواهند کرد.
وی تاکید کرد: ظریف و ظریف ها چهار سال خانه نشین بودند و افکار جهانی بر ملت ایران نگاهی را داشتند که امروز تنها عربستان و اسرائیل در پی نگاه های خصمانه خود هستند، تا چهار سال پیش روسیه نیز یکی از جبهه های تحریم و در زمره اجتماع جهان علیه ایران بود اما امروز تغییر نگاه ها حاصل موفقیت دولت یازدهم است.
مسئول ستاد جوانان و دانشجویان دکتر روحانی در استان مرکزی گفت: فراموش نمی کنیم که چهار سال انجمن ها و فعالان مردمی تعطیل و معلق بودند، اگر دولت روحانی نبود امروز احیای تشکل های مردمی و رفع مشکلات اجتماعی را شاهد نبودیم.
معصومی اظهار کرد: شرایط امروز ایران با آنچه شایسته ایران است فاصله دارد اما دولت روحانی نشان داده است که برغم مشکلات، مسیر فریب و عوام فریبی را طی نمی کند.
وی گفت: اگر امروز رشد اقتصادی، تعامل ایران با جهان، بیمه همگانی سلامت و دیگر تغییرات ملموس را درک کرده ایم همه به لطف پشتیبانی مردم آزاد اندیش است و ما مردم و جوانان به حمایت خود از دولت روحانی ادامه می دهیم، چون می خواهیم به دوران تیره گذشته باز نگردیم.
معصومی تصریح کرد: روند آهسته کنونی رشد اقتصادی را با شتاب بیشتر دنبال خواهیم کرد و باید آسیب های اجتماعی را کاهش داد، می خواهیم چهار سال کشوری و آینده ای شاد و متفکر پیش رو داشته باشیم.
وی افزود: جوانان ما به بلوغ رسیده اند هر کسی که این وعده را به ما بدهد که ظرف چهار تا هشت سال آینده مشکلات کشور را رفع می کند دروغگویی بیش نیست، ما به دنبال بهتر شدن شرایط هستیم نه به دنبال رویاهای عوام فریبانه.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
6992/3017/6013/ خبرنگاران: مصطفی مجللی نسب و آذر اسفندیاری *** انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.