به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان مرکزی ، عباسی در ادامه با بیان اینکه نیروهای شهرداری از همان ساعات ابتدایی بارش برف با آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح شهر حضور داشتند، بیان داشت: نیروهای شهرداری در همان ساعات ابتدایی بارش اقدام به پاکسازی معابر اصلی و کمربندی شمالی و جنوبی نمودند تا این نعمت الهی به بحران تبدیل نشود و خدا را شاکریم که با توجه به حجم وسیع بارش، عملیات پاکسازی معابر را بدون هیچ‌گونه حادثه‌ای دنبال نمودیم.
شهردار کلانشهر اراک خاطرنشان ساخت: از اوایل صبح روز 26 بهمن ماه عملیات پاکسازی معابر فرعی سطح شهر آغاز گردیده و طی این عملیات 6 منطقه شهری، مدیران و معاونین اجرایی، سازمان‌های حمل و نقل و ترافیک، پارک‌ها و فضای سبز، مدیریت پسماند، عمران و موتوری وارد کار شدند و تا الان بیش از 150 اکیپ اجرایی ویژه مجهز به لودر مشغول تخلیه و پاکسازی معابر و کوچه‌های فرعی سطح شهر هستند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه بخش اعظمی از معابر فرعی سطح شهر اراک باز شده و این عملیات تا پاکسازی کامل معابر سطح شهر همچنان ادامه دارد.
عباسی در پایان سخنان خود با توجه به اینکه موج بارشی جدید در راه می‌باشد ، از همشهریان خواست شهرداری را ارائه خدمات یاری رسانند.

 

۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610804
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.