به گزارش روز شنبه پایگاه خبری سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان مرکزی، دکتر علی اکبر کریمی تاکید کرد: داوطلبین شوراها، باید الگوی قانون‌مداری و اخلاق باشند چراکه شورای اسلامی مرجعی برای تصمیم‌گیری‌های قانونی در سطح شهر است و اگر در مسیر ورود به این عرصه خدمتگزاری، قوانین نادیده گرفته شود و از هر وسیله و روشی برای جمع‌آوری آراء بهره جست نمی توان انتظاررعایت بند به بند قوانین را از نمایندگان داشت.
وی افزود: حضور نماینده قانون‌گریز برای کرسی شورای شهر خطرآفرین و خطرساز است بنابراین توصیه می شود که شهروندان در انتخاب داوطلب مورد نظر، پایبندی به قانون را در تمامی جنبه ها مدنظر قرار دهند.
کریمی تصریح کرد: پایبند بودن به آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سوی داوطلبان، آزمونی برای سنجش آنها است که تا چه حد می‌توانند قانونمند و قانون‌گرا باشند.
سخنگوی هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان مرکزی با اشاره به رصد دائمی تحرکات انتخاباتی داوطلبین در فضای مجازی، اضافه کرد: تبلیغات زود‌هنگام داوطلبان در فضای مجازی در روند احراز صلاحیت آنها تاثیرگذار خواهد بود و کلیه فعالیت ها تحت نظر قرار دارد.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
6992/خبرنگار: آذر اسفندیاری***انتشاردهنده:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.