احمد گودرزیان عصرچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا هرگونه اعلام حمایت، تبلیغ، انتشار مطالب له یا علیه داوطلبین ثبت نام شده در جراید، روزنامه ها، سایت ها و به خصوص فضای مجازی خلاف قانون و مقررات انتخاباتی است.
وی با بیان این که تعدادی از داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بروجرد اقدام به فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی، رسانه ها وجراید می کنند اظهار کرد: اینگونه اقدامات از سوی مراجع ذیصلاح رصد، پیگیری و در پرونده انتخاباتی داوطلبان ثبت و در زمان مقرربا آنها برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: در این دور از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دربروجرد 827 تن در سطح شهرستان نام نویسی کرده اند که از این تعداد 70 تن زن هستند.
گودرزیان بیان کرد: از مجموع 827 داوطلب 239 تن در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 صندلی شورای اسلامی شهر رقابت خواهند کرد.
وی ادامه داد: 588 داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی روستایی در 2 بخش اشترینان و بروجرد نام نویسی کرده اند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد میانگین سن داوطلبان را بین 30 تا 45 سال عنوان کرد و گفت: از این تعداد 47 درصد جوان هستند.
گودرزیان با اشاره به سطح تحصیلات داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در بروجرد افزود: ازمجموع داوطلباناین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر وروستا چهارتن مدرک حوزوی، هفت داوطلب مدرک دکترا، 212 تن مدرک کارشناسی و 63 داوطلب نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.
وی اضافه کرد: از مجموع داوطلبان این دوره 119 تن سابقه شرکت درانتخابات گذشته شوراهای اسلامی شهرو ورستا را دارند.
پنجمین دوره ازانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می‌شود.
7273/6052
خبرنگار: آمنه صارمی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.