به گزارش ایرنا، علی سعیدی جمعه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد 350 تن مربوط به شهر شیراز است که شامل 304 داوطلب مرد و 46 داوطلب زن می شود.
وی ادامه داد: پس از شیراز، در صدرا 87 تن، زرقان 19 تن، خان زنیان 14 تن، داریون پنج تن و لپویی چهار تن برای این انتخابات اقدام به ثبت نام کردند.
معاون فرماندار شیراز اظهار کرد: در سه بخش مرکزی، زرقان و ارژن در مجموع 405 تن برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش روستایی و عشایری نام نویسی کرده اند.
ثبت نام تکمیلی و رسمی داوطلبان عضویت در پنجمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سراسر کشور از 30 اسفند 95 آغاز شده و تا ششم فروردین ماه 96 ادامه دارد.
داوطلبان نمایندگی انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار و 2 نسخه تصویر همه صفحات آن، اصل کارت ملی و تصویر آن، اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم برای مردان یا مدرکی دال بر مشخص بودن وضعیت خدمت وظیفه عمومی و تصویر آن، چهار قطعه عکس جدید در ابعاد سه در چهار سانتیمتر و ارایه اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر، اصل و تصویر گواهی پذیرش استعفا از سمت یا شغل برای مشمولان ماده 28 قانون، اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری جانبازان، آزادگان و فرزندان شهدا برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر و اصل گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
6122/ 2027
خبرنگار: سارنگ عبدالهی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.