حسین بختیاری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 356 نفر از داوطلبان ثبت نام شده انتخابات شوراهای اسلامی در این شهرستان مرد و 27 نفر زن هستند.
وی توضیح داد: 201 نفر از این داوطلبان برای رقابت در انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در چهار شهر اراک، کارچان، داودآباد و سارق و 191 نفر در حوزه روستایی در بخش های مرکزی، معصومیه و ساروق ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه تنها 27 نفر از مجموع نامزدهای انتخاباتی پنجمین دوراه انتخابات شوراها در این شهرستان زن هستند، بیان کرد: با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت شهرستان اراک را تشکیل می دهند نیاز است که مشارکت فعالانه تری را در ثبت نام در رقابت های انتخاباتی داشته باشند و لزوم حضور آنان در ترکیب شوراهای روستایی به شدت احساس می شود.
فرماندار اراک ادامه داد: بر اساس نظر ستاد انتخابات، ساعت ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز (شنبه) به مدت سه ساعت بیش از زمان ترسمی تعیین شده، تمدید شده است.
بختیاری عنوان کرد: روز یکشنبه آخرین روز از مهلت قانونی برای ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است و همه تلاش ها به کار گرفته شده تا ثبت نام متقاضیان تا آخرین نفر متقاضی انجام شود.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوه ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
3005/6013/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.