به گزارش ایرنا، شکرالله حسن بیگی عصر جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پنجمین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان این فرآیند ملی 703 نفر از نقاط مختلف روستایی و شهری استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد 121 نفر در بخش شهری و 582 نفر نیز در بخش روستایی نام نویسی کردند.
وی با بیان اینکه از مجموع ثبت نام شدگان امروز(جمعه) 21 نفر زن و مابقی مرد هستند، ادامه داد: در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز 702 نفر ثبت کردند که از این تعداد 28 نفر زن و 674 نفر نیز مرد بودند.
رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی بیان کرد: در پایان پنجمین روز از مهلت ثبت داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 123 زن و 2 هزار و 341 مرد برای حضور در این فرآیند ملی نام نویسی کرده اند.
وی افزود: از مجموع 2 هزار و 464 ثبت نام شده، یک هزار و 901 نفر برای نامزدی شوراهای روستایی و 563 نفر نیز برای نامزدی انتخابات شوراهای اسلامی شهری ثبت نام کرده اند.
حسن بیگی اظهار کرد: همچنین از این تعداد 663 نفر سابقه حضور در شوراهای شهر و روستا و یا سابقه نامزدی در انتخابات را داشتند و مابقی نیز برای نخستین بار در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوه ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
3017/3075/خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.