به گزارش ایرنا، سررتیپ دوم کیومرث عزیزی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: از آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز(جمعه) 13 نفر در سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی استان جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصدت کاهش داشته است.
وی ادامه داد: همچنین تصادفات جرحی نیز هفت درصد و تصادفات خسارتی نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 18 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: مجموعه سرقت ها در مدت زمان طرح تعطیلات نوروزی امسال نسبت به سال گذشته 2 درصد کاهش داشته و میزان کشفیات نیز در همین مدت زمانه نسبت به سال گذشته 122 درصد افزایش داشته که این نشان از گستردگی چتر نظارتی نیروی انتظامی در نقاط مختلف استان دارد.
وی افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال، میزان سرقت از منزل 47 درصد، واحدهای تجاری 100 درصد، اتومبیل 25 درصد، موتور سیکلت 20 درصد، احشام 33 درصد، کیف قاپی 33 درصد، جیب بری 83 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
سردار عزیزی اظهار کرد: میزان درگیری دسته جمعی نیز در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد و نزاع فردی نیز 23 درصد کاهش داشته است.
استان مرکزی با 12 شهرستان و 29 هزار و 126 کیلومتر وسعت و حدود 6 هزار و 500 کیلومتر محورهای مواصلاتی نزدیک به 2 درصد مساحت کشور را به خود اختصاص داده است.
سال گذشته حدود 500 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست دادند.
3017/3075 خبرنگار: مصطفی مجللی** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.