محسن عادلی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت 20 کیلومتر از محور شازند - ازنا، 40 کیلومتر محور شازند - بروجرد، 25 کیلومتر از محور شازند - هندوردر، 80 کیلومتر از محور تفرش - سلفچگان، 110 کیلومتر از محور تفرش - آشتیان و 25 کیلومتر از محور کمیجان - وفس بر اثر بارش برف و کولاک برف روبی و 10 تن مخلوط شن و نمک در محورهای تفرش - آشتیان و تفرش - سلفچگان پخش شده است.
وی ادامه داد: 47 راهدارخانه ثابت و سیار متشکل از 170 نیروی انسانی و 124 دستگاه ماشین آلات راهداری در این مدت وظیفه خدمت رسانی به مسافران نوروزی، برفروبی و پاکسازی محورهای مواصلاتی استان مرکزی را برعهده دارند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی تردد در محورهای مواصلاتی این استان را روان عنوان کرد و گفت: هم اینک در محورهای اراک - بروجرد، تفرش - آشتیان و تفرش - سلفچگان بارش برف و کولاک و در بقیه محورهای مواصلاتی این استان بارش باران ادامه دارد.
عادلی خاطر نشان کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص بارش برف در مناطق کوهستانی و بارش باران در سه تا چهار روز آینده برای سایر نقاط استان مرکزی نیاز است، خودروهای خود را به وسایل گرمایشی و زمستانی نظیر زنجیرچرخ مجهز کنند.
وی از عبور چهار میلیون و 589 هزار و 495 وسیله نقلیه از بیست و پنجم اسفند ماه تا کنون از محورهای مواصلاتی استان مرکزی خبر داد و گفت: محور اراک - بروجرد، آزادراه تهران - ساوه و سلفچگان - اراک بیشترین تردد را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
700 کیلومتر راه روستایی است و13 هزار و 847 کیلومتر محور هم سنگ در استان مرکزی وجود دارد.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی***انتشاردهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.