حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان آشتیان افزود: ابراز ارادت به خاندان اهل بیت و حضرت صدیقه طاهره (س) کافی نیست بلکه باید ولایت پذیری آنان را سرلوحه قرار داد.
وی با تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و تولد امام خمینی (ره ) بیان کرد: به فرموده پیامبر خدا (ص) بهشت زیر پای مادران وظیفه شناس و متدین است و به راستی دامن مادر محل پرورش انسان های خدوم محسوب می شود.
حجت الاسلام و المسلمین نیشابوری ادامه داد: استکبار جهانی تحمل پذیرش انسجام و قدرت ملی و تبعیت از رهبری از سوی مردم ایران را ندارد.
امام جمعه آشتیان افزود: اقتصاد مقاومتی مولفه انکارناپذیر در تحول همه جانبه کشور است که دولتمردان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز تصریح کرد: نوروز فرصتی برای از بین بردن کدورت ها، خانه تکانی دل و استمرار اعمال نیکو و خداپسندانه است.
حجت الاسلام نیشابوری بیان کرد: زندگی معنوی انسان باتقوا دائم درحال پیشرفت است و مومن واقعی با نشاط معنوی؛ امید به رحمت واسعه الهی دارد و در واقع نوروز بهترین زمان برای تحول معنوی و تعالی اخلاقی است.
3075/خبرنگار: مصطفی مجللی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.