حجت الاسلام علی رضایی بیرجندی در خطبه های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت فرا رسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن افزود: مادران و زنان با نقش و وظیفه مهم همسری و مادری خود تاثیر زیادی در رشد و اصلاح جامعه دارند.
وی با بیان اینکه برای دریافت رحمت الهی باید از منیت ها و خودخواهی ها بیرون آییم، گفت: خداوند بر خود رحمت و مهربانی را واجب کرد و جهان هستی سراسر مهربانی است.
وی اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) می فرمایند برای خداوند هزاران رحمت است، این همه زیبایی و محبت در عالم یکی از هزار رحمت خداوند است.
وی یادآور شد: پیامبر (ص) به انسان ها می گوید اگر جمله «لا اله الا الله» بگویید رستگار می شوید، وقتی رستگار خواهیم شد که به وحدت برسیم و هر کار را برای کسب رضایت خداوند انجام دهیم.
وی تاکید کرد: اخوت ایمانی موجب نجات از گرفتاری است و به گفته امام راحل(ره) در سال جدید از خداوند بخواهیم قلب های ما را به هم نزدیک کند.
وی اضافه کرد: امروز پاپ رهبر کاتولیک های جهان بعد حکمت الهی را برای هاضمه جامعه جهانی انکار می کند ما باید به عنوان مسلمان، اسلام ناب و حقیقی که دین رحمت است را در جامعه پیاده کنیم.
رضایی گفت: به برکت خون شهیدان، اسلام را پیاده و آرزوی حضرت صدیقه طاهره(س) و ائمه(ع) برای زمینه سازی حاکمیت انسان کامل فراهم کنیم.
وی افزود: امروز باید وظایفی که اهل بیت(ع) بر عهده ما گذاشتند را به درستی عمل کنیم.
وی همچنین آغاز عملیات فتح المبین را از دیگر مناسبت های هفته ذکر کرد و ادامه داد: برای شهیدان این عملیات محشور شدن با صدیقه طاهره(س) و ائمه معصومین(ع) را خواهانیم و امیدواریم بتوانیم راه این عزیزان را ادامه دهیم.
*7559*6054*خبرنگار-امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده-مریم پنجابی*
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.