به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر روز سه شنبه در آیین بهره برداری از زیرگذر امام رضا (ع) ساوه افزود: این طرح عمرانی چهار ماه زودتر از موعد تعهد شده زیر بار ترافیک رفت و باید الگویی برای سایر برنامه ها باشد.
وی توضیح داد: طرح های عمران شهری با آینده نگری و برنامه ریزی منسجم باید اجرا شود تا منجر به توسعه و آبادانی شود.
امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند خدمت رسانی عبادت تلقی می شود و باعث رضایت خدا و مردم است، از این رو همه دستگاه ها باید تلاش خود را برای خدمت بی منت به مردم به کار گیرند.
وی اظهار کرد: در روند خدممت رسانی اولویت سنجی، اطلاع رسانی بیشتر، کار فرهنگی و کسب رضایت بیشتر مردم باید مدنظر قرار گیرد و طرح ها بر اساس اولویت اجرایی شوند.
امام جمعه ساوه همچنین با تاکید بر رعایت عدالت در اجرای طرح های عمرانی گفت: شادی و تفریحات سالم نیاز جامعه است و اجرایی طرح هایی در این زمینه برای بانوان از جمله پارک مدنظر قرار گیرد.
حجت الاسلام حسینی خواستار ساماندهی ورودی و کمر بندی های ساوه شد و افزود: نباید بیت المال بدون در نظر گرفتن اولویت خرج شود بلکه باید با کمک از اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی، نیازهای مردم را سنجید و سپس برای رفع آن برنامه ریزی کرد.
شهردار ساوه نیز در این آیین گفت: عملیات اجرایی زیرگذر امام رضا (ع) سوم خرداد ماه امسال آغاز شد و برنامه زمان بندی برای افتتاح آن مرداد ماه سال 96 تعیین شد که با توجه به هماهنگی دستگاه های مختلف و تلاش جهادی، این طرح برای تعطیلات نوروز زیربار ترافیک رفت.
کامران جوادی افزود: زیرگذر امام رضا(ع) در تقاطع بلوار شهید بهشتی و خیابان شهید رجائی ساخته شده که با اقدامات انجام شده حدود چهار ماه زودتر از موعد مقرر تکمیل و بهره برداری شد.
وی ادامه داد: این طرح با اعتبار 115 میلیارد ریال به طول 570 متر و در 6 خط رفت و برگشت ساخته شده است.
جوادی ادامه داد: همزمان با افتتاح این زیرگذر، ساختمان های مناطق 1 و 2 شهرداری نیز با اعتبار 100 میلیارد ریال افتتاح می شوند.
وی افزود: این بناها، با استفاده از علم روز ساخته و شده و با دارا بودن سامانه هوشمند و قابل کنترل نور و دما، ظرفیت ارائه خدمات تا 50 سال آینده را دارند.
400 میلیارد ریال طرح عمران شهری در ساوه در دست اجرا است.
ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین شهر پرجمعیت استان مرکزی است که نقش مهمی در توسعه اقتصاد کشور دارد.
7269/6013/خبرنگار: الهام بابایی***انتشار دهنده:مژگان حیدری





ساختمان شهرداری مناطق به روز در نور دما تنیم حرارت هوشمند و قابل کنترل است و ظرفیت ان تا ارائه خدمات در 50 سال آینده است.
بیش از 10 سال گذشته مطالبه تقاطع غیرهمسطح بود ولی اراده جذی نبود که در این دوره شورا با اجرای پل شهید چمران در سوم خرداد 95 عملیات اجرایی

گره های ترافیکی باید اآیده نگری چندین ساله داشت برای توسعه و آبادانی
خدمت رسانی یک عبادت تلقی شده و باعث رضایت خدا و مردم می شود، همه دستگاها توجه کنند خدمت رسانی موجب مبارک شدن انسان می شود
در روند خدممت رسانی اولویت سنجی ، اطلاع رسانی بیشتر، کار فرهنگی و کسب رضایت بیشتر مردم شود و ترتیب اجرای و اهمیت طرح ها لحاظ شود
مخالف تفریح سالم نیستیم برخی مسئولان جابجاا شدند چون متوجع نمی شددند
شادی و تفریحات سالم نیاز جامعه است استخر وپارک بانوان
کمربندی های ورودی شهر،
اگر بیت المال بدون در نظر گرفتن اولویت خرج شود علاوه بر اینکه برای مردم قابل قبول نیست مدیون می شویم
افکار عمومی و رضایت مردم را بسنجیدد، جراید منعکس کننده افکار عمومی هستند و خواسته های مردم را
حمایت از ک
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.