سید جواد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 99 درصد زائران بارگاه امام رضا(ع) سبد خرید زیارت دارند در حالی که 75 درصد کالای سوغات زیارت را محصولات خارجی تشکیل داده است.
وی افزود: در این راستا کارگروه سوغات و زیارت در جهت حمایت از تولید داخلی راه اندازی شد.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، امنیت، انتخابات، تکریم حقوق شهروندی و کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی از اولویت های مهم وزرات کشور است.
معاون استاندار گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 9 هزار صندوق ثابت و سیار در قالب چهار هزار و 500 شعبه اخذ رای در استان خراسان رضوی ایجاد می شود.
او افزود: بر اساس سرشماری جدید خراسان رضوی که دیروز اعلام شد این استان دارای 6 میلیون و 400 هزار جمعیت است که چهار میلیون و 500 هزار نفر واجد شرکت در انتخابات هستند.
معاون استاندار ادامه داد: شرایط برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در سه شهرستان مشهد، نیشابور و سبزوار فراهم است که منوط به پذیرش وزرات کشور است.
وی اضافه کرد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا(چهارشنبه) با ابلاغ تعیین هیات های اجرایی کلید می خورد.
حسینی افزود: درباره تقسیمات سیاسی استان نیز پرونده مناطقی که قابلیت ارتقاء به بخش و شهررا دارند، تکمیل شده و در وزرات کشور در حال بررسی است.
وی ادامه داد: ایجاد یک شهرستان جدید در خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد که پس از بررسی وزارت کشور و تائید هیات دولت اعلام می شود.
حسینی امروز در سفر به شهرستان 38 هزار نفری خوشاب واقع در غرب خراسان رضوی ، درمراسم معارفه فرماندار این شهرستان شرکت کرد.
8145/7500/6012خبرنگار: حمیددلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.