حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هدف از راه‎اندازی دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی، حمایت از محرومان و برنامه ‎ریزی در این زمینه با اولویت توانمندسازی اقشار ضعیف در جامعه است.
وی اظهار کرد: از جمله ماموریت های ابلاغی مقام معظم رهبری به آستان مقدس قدس رضوی محرومیت زدایی و گسترش خدمات این نهاد در سراسر کشور است.
وی ادامه داد: در این راستا با بهره ‎گیری از خادم ‎یاران و اعتمادی که به واسطه نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در منطقه وجود دارد، به مستضعفان و محرومان منطقه خدمت‎رسانی می شود.
امام جمعه ساوه اعزام زائرانی که تاکنون به آستان مقدس رضوی مشرف نشده اند را از برنامه های این دفتر عنوان کرد و گفت: افرادی که مایل به عنوان خادم افتخاری امام رضا (ع) هستند می توانند با مراجعه به این دفتر و خدمت به محرومان، از این فیض بزرگ بهره مند شوند.
حجت الاسلام حسینی گفت: شماره های تما و حساب بانکی دفتر آستان قدس رضوی در ساوه به زودی برای دریافت نذورات و کمک های مردمی اعلام می شود.
وی تصریح کرد: در رایزنی های نخست مقرر شده یک مجموعه بین راهی در مسیر ساوه و نوبران برای خدمت رسانی به زائران کربلا با هزینه آستان مقدس رضوی احداث شود.
وی افزود: با راه اندازی این دفتر، خدمت به افراد نیازمند به صورت منسجم انجام می شود که در این ارتباط مردم و به ویژه افراد توانمند نقشی اساسی دارند.
شهرستان ساوه با جمعیت حدود 290 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که نقش عمده ای در تولید و اقتصاد کشور دارد.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.