به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس سرهنگ محمد علی گودرزی افزود: در پی گزارشی به 110 شهرستان خمین که دو نفر قصد خرید با اسکناس تقلبی را دارند، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی اظهارکرد: با حضور تیمی از ماموران انتظامی مشخصات این افراد به دست آمد و مراتب به کلیه واحدهای گشتی اعلام شد.
این مقام انتظامی اضافه کرد:در زمان کوتاهی خودروی متهمان توسط تیمی از گشت های انتظامی در حال تردد در یکی از خیابان های شهر مشاهده و متوقف شد و 2 خریدار با پول تقلبی به چنگال قانون گرفتار شدند.
سرهنگ گودرزی ادامه داد:‌در بازرسی از وسایل دستگیر شدگان مقادیری پول تقلبی کشف شد.
فرمانده انتظامی خمین خاطر نشان کرد:‌ در بررسی از سوابق متهمان مشخص شد که یکی از آنان دارای سابقه کیفری مشابهی است و سرانجام هر 2 نفر با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

***89 هزار نخ سیگار قاچاق در خمین کشف شد
فرمانده انتظامی خمین گفت: در عملیات روز گذشته پلیس شهرستان، 89 هزار نخ سیگار قاچاق کشف شد.
سرهنگ محمدعلی گودرزی افزود: پلیس شهرستان در تحقیقاتی مطلع شدند که فردی قصد دارد مقادیری سیگار قاچاق را در خمین توزیع کند که این مهم در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در روند تحقیقات نامحسوس پلیس محل اختفای سیگارهای قاچاق مشخص شد و در هماهنگی با مرجع قضایی مکان مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.
سرهنگ گودرزی افزود: در بازرسی از این محل تعداد 89 هزار و 200 نخ سیگار قاچاق کشف شد و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 110 هزار نفر جمعیت دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.