به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین ابراهیمی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زرندیه با تقدیر از برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین افزود: این کنفرانس نشانه اهتمام جمهوری اسلامی ایران به مسئله مهم دنیای اسلام یعنی فلسطین و حق مردم مظلوم این دیار است.
حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: کشورهای داعیه دار اسلام همانند عربستان سعودی وهابی دست در دست آمریکا و صهیونیست قرار داده اند تا مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود و اعتقاد به مقاومت و ایده ایستادگی دربرابر اسرائیل از بین برود.
خطیب جمعه زرندیه اظهار کرد: در این شرایط، جمهوری اسلامی ایران این کنفرانس مهم را درحمایت از انتفاضه برگزار کرد چراکه به فرموده مقام معظم رهبری امروز مهم ترین و محوری ترین مسئله جهان اسلام فلسطین است.
حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: دشمنان اسلام ومسلمانان همراه با عوامل خود فروخته و بیگانه پرست تلاش می کنند بذر ناامیدی را در دل نیروهای معتقد به مقاومت پراکنده سازند و ابراز می کنند مقاومت مردم فلسطین و مسلمانان بی نتیجه است.
وی توضیح داد: دشمنان باید بدانند همانطور که ملت ایران با 38سال مقاومت در برابر آنان به عزت، عظمت و اقتدار رسیده اند مقاومت در فلسطین و آرمان های فلسطین برای همیشه زنده نگه داشته خواهد شد چراکه اگر امروز مقاومت نبود حتی نام فلسطین هم نبود و این امر ثابت کرده که در سازش کردن با استکبار، نتیجه ای برای امت اسلام حاصل نخواهد شد.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه و جمیعت 57 هزار و 153 نفر از شهرستان های 12 گانه استان مرکزی است.
در 33 نقطه شهری استان مرکزی نماز عبادی و سیاسی جمعه اقامه می شود.
4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.