رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از شناسایی 88 مبتلای جدید به بیماری کرونا در استان مرکزی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۸۸ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید۱۹ بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی شناسایی شد.

به گزارش جماران، دکتر سید «محمد جمالیان» عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تعداد موارد مبتلا به بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون به ۳۸ هزار و ۷۸۱ نفر رسیده است.

وی بیان کرد: از تعداد ۸۸ مورد جدید شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته در این استان، ۱۸ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان مرکزی بستری شده‌اند که تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: ۷۰ نفر از بیماران جدید نیز به صورت سرپایی خدمات درمانی را فرا گرفته و تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی باید در منازل خود قرنطینه باشند.

دکتر جمالیان عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی در اثر ابتلا به بیماری کووید۱۹ در استان مرکزی گزارش نشده و همچنان تعداد جان‌باختگان ناشی از این بیماری در استان یک‌هزار و ۴۹۸ نفر است ...

وی توصیه کرد: با توجه به افزایش شیوع کرونا و اضافه شدن شهرهای قرمز و نارنجی در کشور و  نیز سفرهای نوروزی، نیاز است مردم خطر بیماری کووید۱۹ را مانند قبل جدی بگیرند و از دورهمی‌ها و حضور در تجمعات بپرهیزند و پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.