۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای امسال تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه از ابتدای امسال تاکنون بین نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش جماران، امید محترمی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش مجموع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده در استان مرکزی ۷۰۰ میلیارد ریال است که از محل منابع بسیج سازندگی، سپاه روح‌الله، نهادهای حمایتی، موقوفات، دستگاه‌های اجرایی و کمک خیران تامین شده است. 

وی ادامه داد: بسته‌های معیشتی استان مرکزی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه، پنیر و گوشت است که ارزش هر بسته بیش از سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی در اردیبهشت و خردادماه امسال برگزار شد که در این اقدام فرهنگی بیش از ۱۳۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان مرکزی نیز از اواخر مرداد ماه امسال در ۲ مرحله در دهه کرامت و امامت و دهه نخست ماه محرم انجام شد که طی آن ۵۱ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: بخش سوم مرحله دوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنان استان مرکزی نیز از  آبان‌ماه امسال آغاز شده و تا پایان سال نیز ادامه دارد. 

محترمی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده بیش از ۲۵۰ هزار بسته معیشتی تا پایان سال جاری بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.