وزیر راه و شهرسازی از یک میلیون و 600 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: استقبال زیادی از طرح اقدام ملی مسکن در کشور به عمل آمد و یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

به گزارش جماران، محمد اسلامی عصر چهارشنبه در  مراسم آغاز عملیات فاز سوم طرح بازآفرینی شهری پروژه مهرو مهر و ماه در کوی سجادیه اراک در جمع خبرنگاران افزود: حدود ۹۷۰ هزار واحد شرایط در این طرح شناخته شدند که این افراد باید برای تثبیت موقعیت خود مدارک ارایه می‌دادند.

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: ۴۳۰ هزار نفر مدارک لازم را ارایه دادند و کار به صورت سیستمی دنبال می‌شود و تاکنون ۲۰ هزار نفر در راستای این طرح پول خود را واریز کرده‌اند.‌

وی با بیان اینکه نهضت خانه‌سازی با اقدامات خوب دولت از روند مناسبی برخوردار است، اظهار داشت: اراده‌ای برای  تدوام این نهضت در کشور شکل گرفته و امید است موجب افزایش اعتماد مردم شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: طرح اقدام ملی در استان مرکزی با همت دست‌اندرکاران و هدایت نماینده دولت در استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

اسلامی گفت: کوی سجادیه اراک یکی از بهترین و کارآمدترین پروژه‌های بازآفرینی شهری است که منابع قابل توجهی به عنوان سرمایه‌گذاری برای این طرح اختصاص یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.