مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اعلام کرد: 21 هزار و 378 متقاضی در طرح اقدام ملی مسکن این استان ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۱۴۷ نفر از مجموع ۲۱ هزار و ۳۷۸ متقاضی ثبت نامی طرح اقدام ملی مسکن در این استان، مدارک خود را تکمیل کردند.  

به گزارش جماران، احمد مرزبان با بیان اینکه 21 هزار و 378 متقاضی برای دریافت مسکن ملی در استان مرکزی ثبت نام کرده اند، گفت: متقاضیان که در طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی ثبت نام کرده‌اند هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

وی اظهار داشت: ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی از آبان ماه سال گذشته آغاز و در سه مرحله انجام شد که یک هزار و ۹۹۱ نفر در مرحله اول، ۱۶ هزار و ۳۸۹ نفر در مرحله دوم و ۲ هزار و ۹۹۸ نفر به صورت پیامکی در مرحله سوم ثبت نام کردند.

مرزبان افزود: متقاضیان طرح  اقدام ملی مسکن که در مرحله اول (آبان ماه) اقدام به ثبت نام کردند و حائز شرایط استفاده از این طرح شناخته نشدند تا روز جمعه ۱۳تیر ماه ۱۳۹۹ فرصت اعتراض خواهند داشت و به همین منظور متقاضیانی که قصد اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به بخش مشاهده درخواست در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir در فرصت باقیمانده اعتراض خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: متقاضیان مرحله اول و دوم همچنین می‌توانند نسبت به ثبت انصراف یا ویرایش اطلاعات خود در سامانه مذکور اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: متقاضیان مرحله سوم با دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن، تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۶ تیرماه اجازه بارگذاری مدارک خود را دارند.

مرزبان افزود: برخی از  کاربران که دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده‌اند با وجود ارسال پیامک از سامانه اقدام ملی موفق به دریافت آن نشده‌اند باید قبل از پایان مهلت بارگذاری مدارک به سامانه مراجعه و وضعیت خود را بررسی کنند.

وی اظهار داشت: مراحل پالایش اطلاعات ثبت نامی متقاضیان مرحله اول در حال اتمام است و مرحله دوم نیز در حال انجام است و ثبت نام فاز دوم به صورت قرعه کشی بوده که بعد از اتمام پالایش، مراحل آن انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: هم استانی‌ها هرگونه سوال یا مشکل در ارتباط با پیگیری مشکلات ثبت نام در این طرح را دارند با شماره های  ۳۱۳۴۰۶۶  یا ۳۳۱۳۱۰۲۴  تماس بگیرند.

مرزبان افزود: آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها در خصوص طرح اقدام ملی مسکن علاوه بر سامانه اقدام ملی در سایت این اداره کل به آدرس markazi.mrud.ir درج می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.