نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تأکید کرد: خط تولید شرکت صنایع آذرآب اراک باید در هر شرایطی مجهز و فعال باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خط تولید شرکت صنایع آذرآب اراک در راستای تحقق شعار سال و حفظ اشتغال موجود باید در هر شرایطی مجهز و فعال باشد.

به گزارش جماران، آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی روز پنجشنه در دیدار با شورای کارگری شرکت صنایع آذرآب اراک افزود: مشکلات مدیریتی و سهامداری نباید در انگیزه کارگران این واحد تولیدی تاثیرگذار باشد، بلکه باید با تمام ظرفیت و توان خود رونق خط تولیدی آذرآب را حفظ کنند.

وی ادامه داد: تمام ظرفیت آذرآب باید در جهت تحقق منویات اقتصادی رهبر معظم انقلاب بکار گرفته شود و مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه قضائیه نیز باید در سطوح مختلف ملی و استانی نسبت به حل مشکلات این واحد تولیدی اقدام کنند.

امام جمعه اراک اظهار داشت: کارکنان بخش‌های مختلف آذرآب نیز باید در راستای حفظ جایگاه این واحد تولیدی در سطح خاورمیانه با تولید باکیفیت و رقابت‌پذیر هم به لحاظ قیمت و هم به لحاظ کیفیت تمام تلاش خود را به کار بسته و بدون شک با این راهکار می توان آذرآب را به روزهای رونق بازگرداند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: بانک کشاورزی و دیگر سهامداران عمده اصلی شرکت صنایع آذرآب باید به جای دلالی و بورس‌بازی و افزایش سرمایه در بورس به دنبال رونق این واحد تولیدی باشد، چرا که اکنون بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در آذرآب اشتغال دارند و باید با کار و تولید اشتغال این افراد حفظ شود.

وی گفت: واحدهای طراحی، فنی، خدمات پس از فروش و بازاریابی آذرآب نیز باید فعال‌‍تر از گذشته باشند و با تولید و خدمات با کیفیت حداقل نسبت به جذب بازار داخلی موفق عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: هم اکنون رقابت اقتصادی در نقاط مختلف جهان در پرورش مغزها و به کارگیری ایده‌های کارآمد و درآمدزا نهفته است و این مهم باید در صنایع استان به خصوص در آذرآب مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: در سالی که با نام جهش تولید هدفگذاری شده، وظیفه کارگران و فعالان عرصه تولید سنگین‌تر از دیگر اقشار جامعه است و انتظار می‌رود که در سایه تلاش شبانه‌روزی و هدفمنداین قشر،ظرفیت‌های تولید کشور شکوفا شده و مشکلات اقتصادی رخت بربندد.

وی افزود: توسعه پایدار، بالا رفتن نرخ بهروری و تولید ناخالص ملی و رشد ارزش افزوده تنها با سرمایه‌گذاری در بخش تولید محقق می شود و بالندگی این بخش نیز وابسته به خدمات کیفی نیروی انسانی ماهر در عرصه تولید است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.