نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیام عید فطر خود از کادر درمان کرونا قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در پیام عید فطر خود ضمن قدردانی از کادر درمان کرونا، نوشت: تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری میهن اسلامی صحنه دیگری از فداکاری، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشت که آحاد جامعه باید قدردان زحمات این عزیزان باشند.

به گزارش جماران، در پیام آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر آمده است: مسلمانان در روز عید فطر به شکرانه یک ماه عبادت و روزه داری، در صف‌های منسجم، نماز اقامه می‌دارند.

عید سعید فطر بیانگر شادی مؤمنان از دستاوردها، تغییر و تحول و برگشت معنوی است که در ماه مبارک رمضان با روزه داری، تلاوت قرآن، دعا و کمک به ایتام به دست آمده است.

عید فطر روز گردهمایی و وحدت مومنانی است که پس از یک ماه روزه داری و عبادت بر پایه مستحبات نماز عید را در کنار یکدیگر برگزار می‌کنند و به این وسیله سپاس خود را از خدای متعال اعلام می‌دارند و زکات عید فطر پرداخت می‌کنند.

ماه مبارک رمضان ماه کسب خیرات و فیوضات الهی و حتی نفس کشیدن روزه داران در آن عبادت بود و آحاد جامعه باید معنویت حاصل شده از این ماه را حفظ و در زندگی خود جاری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه این پیام ضمن قدردانی از ایثار و فداکاری جامعه پزشکی و پرستاری کشور در درمان مبتلایان ویروس کرونا و مشارکت آحاد مردم در رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه بیان کرده است: وجود بیماری کرونا در کشور و مبتلا شدن تعدادی از هموطنانمان عزیزمان به این بیماری، کشور را با شرایط جدیدی مواجه کرد اما تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی کادر پزشکی و پرستاری میهن اسلامی صحنه دیگری از فداکاری، گذشت، ایثار و از خودگذشتگی ملت ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشت که آحاد جامعه باید قدردان زحمات این عزیزان باشند.

کادر پزشکی و پرستاری استان‌های مختلف کشورمان همانند رزمندگان جان بر کفی که هشت سال از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند یک‌بار دیگر در جبهه مقدس جهاد و سلامت ملت حماسه‌آفرینی کرده و از واژه‌های مقدس ایثار، گذشت و فداکاری غبارروبی کرده و اخلاق و نوع‌دوستی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

وی در ادامه این پیام در خصوص روز قدس نیز آورده است: روز قدس بر حسب مبنا و منطق بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام امت، روز تعیین سرنوشت ملت‌های مستضعف و روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همچنان مسئله فلسطین و قدس شریف را دغدغه اصلی خود می‌دانند و تا آزادی آن که یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل است، دست از حمایت خود بر نمی‌دارند.

امام جمعه اراک در پایان ضمن گرامیداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر آورده است: فتح خرمشهر در نتیجه عملیات غرور آفرین بیت المقدس همچنان بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد و یادآوری دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام الگویی ارزشمند برای نسل جوان در حفظ و حراست از آرمان‌های نظام اسلامی است و بازخوانی آن عملیات غرورآفرین و تشریح آن برای نسل جوان یکی از ضروریات امروز جامعه ایران اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.