آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در کنگره سرداران و ۲ هزارو ۱۲۱شهید شهید استان بوشهر افزود: همچنین آمریکا با این اقدام دورغین بودن مدعی حقوق بشری به اثبات رساند.

وی اضافه کرد: حضور سفیر انگلیس در تجمع افرادی که به دنبال محو نام سردار شهید سلیمانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، نشان داد گویا آنها از بوشهر و رئیسعلی دلواری درس نگرفته‌است.

صفایی بوشهری اظهارداشت: دشمنان اگر بخواهند سپاه که مایه اقتدار و ایستادگی نظام است را تضعیف کنند، بدانند قلب مسلمانان به نام سپاه است و حمایت از سپاه واجب و تضعیف آن حرام است.

وی ادامه داد: آنها می‌خواهند با ترور سرداران اسلام از جمله سردار شهید سلیمانی نظام را تضعیف کنند تا بتوانند توطئه‌های براندازی را اجرا کنند اما بدانند همه ایران سردار سلیمانی و سپاهی است.

امام جمعه بوشهر گفت : استعمار انگلیس از نام بوشهر و رئیسعلی دلواری به خود می‌لرزد و از ترس همه عکس‌های او را معدوم کردند اما بداند سراسر بوشهر پر از رئیسعلی دلواری است.

صفایی بوشهری بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، استان بوشهر همواره مورد تهاجم بود اما نیروهای مسلح و مردم هم در دفاع و هم در اعزام نیرو از حریم دین و میهن دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهارداشت: این استان آلبوم جامع شهدای ایران است و امروز نیز با همه توان از حریم ولایت و انقلاب دفاع می‌کنند.

وی افزود: اگر جهان استعمار و مزدوران داخلی بخواهند کوچکترین تعرضی به حریم ولایت کنند همه مردم استان بوشهر همچون رئیسعلی دلواری از کشور و رهبری دفاع خوهند کرد.

امام جمعه بوشهر گفت: ما از متون دینی آموخته‌ایم که در مدار و منظومه ولایت باشیم و در تاریخ هرکسی در مدار ولایت بود همواره مصون و هرکسی فاصله گرفت دچار انحطاط شد.

وی اضافه کرد: تنها چیزی که از استعمار پیر در استان بوشهر باقی مانده گورستان انگلیس‌ها است و امروز نیز بدانند اگر بخواهند از خلیج فارس به ایران حمله کنند تنها یک جایگاه دارند و آن هم گورستان است.

صفایی بوشهری بیان کرد: استان بوشهر همواره سرزمین دیانت مقاومت بصیرت استکبار ستیزی و بر محور ولایت حماسه‌ها آفریده‌است و مردم همچون سدی در مقابل آنها ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک ایران از جنوب به دست دشمن برسد.

وی اظهارداشت: مردم استان بوشهر در مقابل ابرقدرت‌هایی که جغرافیا را بر هم می‌زدند در مقابل جرثومه‌های فساد ایستادند و نگذاشتند از جنوب به  ایران تعرض شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: نه تنها مردان بلکه زنان این سرزمین نیز در کنار مردان ایستادند و آنان تجسم عینی ولایت‌مداری استعمارستیزی و بصیرت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.