مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی رهایی فلسطین را دغدغه اصلی جهان اسلام دانست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه رهایی فلسطین دغدغه اصلی جهان اسلام است، گفت: با وجود این‌که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود اما سخنرانی مقام معظم رهبری پیام ملت ایران مبنی بر آزادی فلسطین و قدس شریف را به جهانیان می‌رساند.

حجت‌الاسلام صفر قربان پور روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: فلسطین پاره تن جهان اسلام، محل دفن انبیای الهی و قبله‌گاه نخست مسلمانان و ریشه مکتب دین و توحید است و آزادی کامل این سرزمین مقدس آرمان اصلی انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: برخی از کشورها به جای پیوستن به جریان آزادی فلسطین و قدس شریف، در جهت تقویت مراودات سیاسی و اقتصادی صهیونیست‌ها و استکبار جهانی هستند که این مهم خیانت آشکار به مبانی دینی و اعتقادی اسلام ناب محمدی(ص) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز جهانی قدس امسال ابتکار عمل نظام اسلامی و حساسیت نسبت به فلسطین و قدس شریف است که بی شک فرمایشات معظم‌له حجت را بر همگان تمام می‌کند.

حجت‌الاسلام قربان پور اضافه کرد: در طول عمر ۴۱ ساله انقلاب اسلامی سخنرانی مقام معظم رهبری در روز جهانی قدس بی‌سابقه است که این مهم بیانگر این است که انقلاب اسلامی همچنان پرچمدار روز جهانی قدس و پرچمدار آزادی فلسطین است.

وی گفت: با وجود این‌که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار نمی‌شود اما سخنرانی مقام معظم رهبری پیام ملت ایران مبنی بر آزادی فلسطین و قدس شریف را به جهانیان می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: هرساله مردم آزادیخواه ایران و سراسر جهان در روز جهانی قدس بانگ مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند تا تکلیف اسلامی و انسانی خود را به انجام رسانند که امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا درفضای مجازی انجام می شود که پویش‌های استکبار ستیزی و انزجار ملت مومن ایران اسلامی از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی راه‌اندازی و برنامه‌های مدونی در این خصوص در حال اجرا است.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.