به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا منصوری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریمی مردم ایران توانستند با حداقل‌ها و حمایت مسئولان از این شرایط سخت عبور کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تورم موجود در کشور باید برای بهبود وضعیت اقتصادی راهکاری اندیشیده شود و جراحی اقتصادی لازمه بهبود شرایط موجود است.

نماینده ساوه و زرندیه بیان کرد: در حوزه اقتصاد بیش از ۱۰ سال نمی‌توان در کشور شاهد تورم بود و پس از آن باید خروجی مناسب را مشاهده کرد. بر اساس قوانین اقتصادی اگر به اندازه درآمد به دست آمده هزینه شود، تورم صفر می‌شود اما اکنون به دلیل خرج کرد بالا این تورم وجود دارد و به یک مشکل اساسی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: بنا به تأکیدات رهبر معظم انقلاب سرمایه گذاری در بخش تولید تنها راه برون رفت از مشکلات کشور است و تلاش برای تحقق شعار سال می‌تواند راهگشای مشکلات مردم باشد.

به گفته نماینده مردم ساوه و زرندیه تحقق جهش تولید نه تنها در حل مشکلات اقتصادی و توسعه کشور تأثیر گذار است بلکه افزایش اشتغال و حل معضل بیکاری در جامعه را به دنبال دارد. امیدواریم این مساله کلان به سمتی سوق پیدا کند تا مشکل مردم برطرف شود و شرایط آن‌ها بهبود پیدا کند.

منصوری اظهار کرد: در طول نمایندگی بنده اقداماتی مانند انتقال آب از سد دز به سد کوچری انجام شده است که البته ۴۰ کیلومتر آن اجرا شده و به عنوان یک کار بزرگ و ماندگار است.

وی افزود: روزانه قطار از سمت ساوه به مشهد در حال حرکت بوده و کمربندی ساوه با ۶ باند به طول ۲۶ کیلومتر رو به اتمام است، همچنین سال ۹۸ بزرگ‌ترین پروژه کشور تحت عنوان بیمارستان ساوه پس از گذشت ۴۰ سال موفق به گرفتن ردیف بودجه شد.

نماینده ساوه و زرندیه گفت: احداث ۲۴ درمانگاه در طول چهار سال گذشته از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه ساوه و زرندیه محسوب می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.