«محمد جواد قربانیان» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ارزش ریالی این اقلام قاچاق بیش از ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی ادامه داد: محموله قاچاق مذکور براساس گزارش رسیده به ستاد خبری در خصوص نگهداری کالاهای اساسی شامل برنج ، قند و شکر و چای در یکی از گاراژهای شهر اراک  با تلاش بازرسان این سازمان و در همراهی  با اداره آگاهی و پلیس  کشف شد و در بررسی های به‌عمل آمده مشخص شد که مکان نگهداری برنج‌های قاچاق در سامانه جامع انبارها وارد نشده وتطابق کدپستی با رسیدهای حواله و مشخصات صاحب کالا  تطابق ندارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان مرکزی اضافه کرد: همچنین از یک انبار دیگر در یکی از محله های شهر اراک نیز  پس از بازرسی سه هزار و ۸۸۰ کیلوگرم برنج پاکستانی به ارزش  ۴۶۵ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال کشف و ضبط شد و متخلفان هر ۲ پرونده به تعزیرات حکومتی برای ادامه تشریفات قانونی معرفی شدند.

قربانیان اظهار داشت: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه موارد احتکار و قاچاق کالا مراتب را  با ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی با شماره تلفن ۱۲۴ اطلاع  رسانی کرده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

۶۵ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۷ هزار اتحادیه در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.