«شاپور جلالی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این غذاهای گرم در ۹ آشپزخانه شامل چهار آشپزخانه در اراک، دو آشپزخانه در ساوه، دو آشپزخانه در خمین و یک آشپزخانه در محلات پخته و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: توزیع غذای گرم در قالب طرح همسفره و در راستای رزمایش گسترده مواسات و همدلی با رعایت اصول بهداشتی و در راستای پاسخگویی به ‌فرمان رهبر معظم انقلاب عملیاتی شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت:  در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده شده است.

جلالی با اشاره به در پیش بودن میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک‌های مردمی با هدف تهیه و طبخ غذا برای نیازمندان در آشپزخانه‌های مهدوی هستند.

وی اظهار داشت: خیران، حامیان و مردم نوع دوست استان همچنین می‌توانند با شماره گیری#۱*۸۸۷۷* و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به نیازمندان و اقشار کم بضاعت به صورت غیر حضوری واریز کنند.

۸۸ هزار و۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.