«عزیزاله اردولالو» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۵۲۴ بسته بهداشتی توسط مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج)، ۵۰۰ بسته توسط مرکز نیکوکاری حسینیه شهدای سمقاور و  یک هزارو ۲۹۰ بسته توسط مرکز نیکوکاری امیرالمومنین (ع) میلاجرد جمع‌آوری شده است.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کمیجان و همه مراکز نیکوکاری این شهرستان با تمام ظرفیت‌های موجود آماده جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی بین اقشار نیازمند هستند.

 رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان کمیجان، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ضرورت مساعدت به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان، گفت: با وجود شرایط فعلی و تأکیدات مقام معظم رهبری فرصت ارزشمندی برای کمک به اقشار نیازمند فراهم شده است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره مند هستند.

کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک، دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.

بنا بر اعلام روز دوشنبه کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن اعلام کرد: تاکنون ۷۳ هزار و ۳۰۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۱ نفر در تا دیروز ۲۵ فروردین ماه ساعت گذشته، موارد فوت ناشی از این ویروس به ۴۵۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.