«عدالت بهرامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: چهار فقره از این آشپزخانه‌ها در اراک آغاز به‌کار کرده و در شهرستان‌های ساوه و خمین نیز هرکدام ۲ آشپزخانه فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: در این رزمایش از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها در راستای حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر از کرونا استفاده می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی با اشاره به استمرار اجرای طرح شکرانه سلامت، عنوان کرد: در این زمینه ساماندهی نذورات ماه شعبان و ماه مبارک رمضان انجام می‌شود و خیران و نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شماره #۱*۸۸۷۷*و انتخاب استان مرکزی کمک‌های خود را به‌صورت غیرحضوری واریز کنند.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی همچنین اظهار کرد: مساعدت نقدی مددجویان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال به‌صورت بلاعوض و ۴۹ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه و استمهال وام‌های سررسید شده زنان سرپرست خانواده، بیماران سخت درمان و کودکان با سوءتغذیه از برنامه‌های کمیته امداد استان مرکزی در این رزمایش است.

بهرامی افزود: توزیع ۴۵ هزار سبد کالا با سرانه سه میلیون ۵۰۰ هزار ریال، بهره‌گیری از ظرفیت خیران و قرارگاه همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه با شناسایی و معرفی نیازمندان با رعایت عزت و کرامت در منزل مددجویان نیز پیش‌بینی شده است.

۸۱ هزار و ۸۱۶ نفر در قالب ۴۴ هزار و ۸۲۴ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.