به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس استان مرکزی، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: در ماه‌های اخیر با اعلام گزارش‌هایی از وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل آن در شهر اراک، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی بیان کرد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس، سرنخ‌هایی از دست داشتن اعضای یک باند در این سرقت‌ها به دست آمد و برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی محل اختفای سارقان و دستگیری آنان آغاز شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیس، یکی از اعضای این باند شناسایی و در هنگام تردد در یکی از محورهای ارتباطی شهرستان اراک در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: با پیگیری و تلاش پلیس در دستگیری دیگر اعضای این باند، ۲ همدست این سارق نیز در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: از مخفیگاه متهمان دستگیر شده مقادیری اموال مسروقه کشف و به مال باختگان برگردانده شد و هر سه متهم با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان سابقه‌دار در کمیجان 

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان نیز گفت: سارقان سابقه‌دار اماکن خصوصی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ «سعید فراهانی» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، سرانجام ۲ سارق که دارای سوابق متعدد کیفری بودند،‌ در عملیات‌های جداگانه شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار داشت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای در بخش سربند شازند 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند نیز گفت: سارق حرفه‌ای اماکن عمومی و خصوصی بخش سربند این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در یک ماه گذشته در بخش سربند شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تحقیقات ماموران انتظامی، سرانجام سارق حرفه‌ای شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شازند ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی صورت گرفته به ۱۶ فقره سرقت از اماکن عمومی و خصوصی در بخش سربند این شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

استان مرکزی ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.