به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان مرکزی، سرهنگ «محمد عقیل سلگی» افزود: در پی شیوع ویروس کرونا در جامعه و در اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی مبنی بر محدودیت فعالیت برخی صنوف، تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر مهر و موم واحدهای متخلف، به ۱۱ واحد صنفی شهرستان شازند اخطار مهر و موم، ۱۲ واحد تذکرات بهداشتی داده شده و از ۶ واحد نیز تعهد گرفته شد.

سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه کاره در اراک دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق کابل‌های برق ساختمان‌های نیمه‌کاره این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ علوی اراک پس از بررسی میدانی و انجام تحقیقات فنی و تخصصی، در این راستا متهم را شناسایی و در یک عملیات پلیسی او را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهم در بازجویی‌های صورت گرفته به سه فقره سرقت کابل برق از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.


۱۱ کیلوگرم تریاک در پوشش مسافرت خانوادگی در استان مرکزی کشف شد

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ۱۱ کیلوگرم تریاک در قالب پوشش مسافرت خانوادگی در یکی از جاده‌های ارتباطی این استان کشف و ضبط شد.

سرهنگ «احمدرضا رضا چگینی» افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یکی از شهرستان‌های استان در انجام تحقیقاتی از جابجایی مقادیری مواد مخدر توسط تعدادی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر مطلع شدند.

وی بیان کرد: در اجرای تمهیدات عملیاتی پلیس، ۲ دستگاه خودرو متعلق به این افراد که در پوشش مسافرت خانوادگی در حال تردد بودند شناسایی و متوقف شدند و در این رابطه چهار نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی معرفی شدند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.